Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Χριστουγεννα

Πριν την ήμερα  των Χριστουγέννων  πήγα εγώ με την αδελφή μου για κάλαντα .Την  ήμερα των  Χριστουγέννων  ήρθαν να φάνε  μαζί μας οι  γιαγιάδες μας και οι παππούδες μας.Ύστερα  πήγα  στο χωριό και ήμουν όλη την ήμερα έξω παρότι είχε παγωνιά. Το κακό ήταν που ν χιόνιζε. Το βράδυ  της Πρωτοχρονιάς  ο  παππούς μου  μας κατέβασε στην Δράμα για να κάνω Πρωτοχρονιά  με την οικογένειά μου.Τον χρόνο τον αλλάξαμε στης νουνάς μου το σπίτι όλοι μαζί. Μόλις γυρίσαμε σπίτι είδαμε τα δώρα που μας έφερε ο Άι  Βασίλης. Εκείνη την ήμερα δεν θα την ξεχάσω ποτέ. 


                                                                                                            Ελευθερία
                                                                                                           Τορούνογλου                                          


                                                                                                             

2 σχόλια: