Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Οι εκλογες της νέας χρονίας

Για σας ονομάζομαι Θεοδωρίδης Κωνσταντίνος.
Τώρα πια πάω Στ τάξη και όπως κάθε χρονιά
κάνουμε εκλογές. στις εκλογές έβαλαν 6 άτομα
υποψηφιότητα, ένας από αυτούς είμαι εγώ, στο
παρακάτω κείμενο είναι ο λόγος μου.


Εσείς ποιος λέτε ότι βγήκε;;; :D



Αγαπητοί συμμαθητές μου.
Ονομάζομαι Θεοδωρίδης Κωνσταντίνος.

Είμαι αυτός που ξεκίνησα μαζί σας
από την πρώτη δημοτικού και σας ακολούθησα
μέχρι και σήμερα στην τελευταία τάξη.

Είμαι αυτός που έπαιξε μαζί σας στα διαλείμματα
του σχολείου και τις εκδρομές.

Είμαι ο Κώστας που γνωρίζεται και που συνεργάστηκα μαζί σας.
Προσπαθώντας να βοηθήσω και να βοηθηθώ κοντά σας.

Γι΄ αυτό σήμερα ζητώ την ψήφο σας, για να μπορέσω να προσφέρω
μέσα από τις γνώσεις και τον τίμιο χαρακτήρα μου προς το κοινό συμφέρων των συμμαθητών
και της τάξης μου.

Και να θυμάστε οι εξελίξεις τρέχουν, εμείς θα μείνουμε πίσω;
                               προχωράμε μπροστά!!!

       
                                                                         


                                                                                                           Σας ευχαριστώ
                                                                                                                                    θερμά!!!    
  

2 σχόλια: