Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΤΑ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ

Το καλοκαίρι λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία μου πονούσε το δόντι μου. Το είπα στην μαμά μου και τότε πήγαμε στον οδοντίατρο και μας είπε ότι πρέπει να πάμε σε έναν ορθοδοντικό και να βάλω σιδεράκια. Μετά από έναν μήνα πήγαμε στον ορθοδοντικό και μου έβαλε τα σιδεράκια. Στην αρχή με ενοχλούσαν πολύ και δεν μπορούσα να φάω. Μετά από 4 μέρες τα συνήθισα και μπορούσα να φάω τα πάντα. Κάθε μήνα πήγαινα στον γιατρό και μου τα έβλεπε. Όταν τελείωσε το καλοκαίρι ο γιατρός μου είπε ότι πρέπει να βάλω και κάτω σιδεράκια. Όταν έβαλα στα κάτω μου δόντια σιδεράκια δεν με ενοχλούσαν τόσο πολύ. Ο γιατρός μου μου είπε ότι πρέπει να τα φορέσω 1 χρόνο.

Σωτήρης

3 σχόλια: