Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Η κυρία Ελένη

Η τάξη μας αν και μικρή έχει το δικό της χάρισμα. Κάθε γωνιά έχει το δικό της στιλ. Οι άλλες τάξεις αν και πιο μεγάλες δεν έχουν ότι έχει η δική μας τάξη. Η δική μας τάξη έχει τα στολίσματα της  αλλά και κάτι χρησιμότερο. Την δασκάλα μας. Αυτή είναι η το κέντρο της γροθιάς μας και γι εμένα προσωπικά είναι η καλύτερη δασκάλα του κόσμου. Εμένα αν κάποτε κάποια άλλη δασκάλα με πάει εμένα και την τάξη μου κάθε μέρα εκδρομές και μας κάνει τα χατίρια, την κυρία Ελένη δεν θα την περάσει ποτέ. Ελπίζω να μην στεναχωρώ τις προηγούμενες ή τις επόμενες δασκάλες ή καθηγήτριες μου στο μέλλον.


Σοφία Στεφανίδου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου