Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Μια μέρα χωρίς σχολείο

Σήμερα δεν είχαμε σχολείο, επειδή οι δάσκαλοι είχαν εκλογές. Πέρασα μια φανταστική μέρα που ίσως θα αργήσω να την επαναλάβω. Το πρωί σηκώθηκα λίγο πιο αργά από ότι τις άλλες μέρες. Όταν ξύπνησα για τα καλά δεν είχα όρεξη να φάω και έτσι έκανα επανάληψη τα μαθήματα μου, γιατί χθες τα είχα τελειώσει όλα, αλλά τα έκανα για να έχω ελεύθερο χρόνο για σήμερα. Επίσης διάβασα και για τα Αγγλικά του φροντιστηρίου μου. Μετά έκατσα να μάθω και την Ιστορία που είχαμε για τη Παρασκευή, αλλά εγώ την έμαθα σήμερα, γιατί αύριο έχω πάρα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα και δεν προλαβαίνω. Στις 3:30 με 5:00 έχω προπόνηση στην ακαδημία ποδοσφαίρου που πάω και στις 7:00 με 8:00 έχω φροντιστήριο Αγγλικά. Μετά το διάβασμα βγήκα έξω και πέρασα τέλεια. Πότε παίζαμε μπάλα και πότε γινόμασταν τζογαδόροι και παίζαμε χαρτάκια. Η σημερινή μέρα ήταν διασκεδαστική για μένα και πιστεύω να επαναληφθεί. 



Παναγιώτης Κυριαζίδης     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου