Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Το αγαπημένο μου μάθημα

Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα μαθηματικά. Μου αρέσουν επειδή θέλουν λίγο περισσότερο χρόνο και σκέψη για να τα λύσεις. Επίσης μου αρέσει και η γυμναστική επειδή παίζουμε διάφορα πράγματα όπως χάντμπολ, ποδόσφαιρο, μπάσκετ κ.α. Παίζουμε και  πειρατές αλλά και πυραμίδες.
Κάποια άλλα παιχνίδια που παίζουμε στην γυμναστική είναι τα μανιταράκια τα οποία παίζονται το ίδιο με τις πυραμίδες. Αυτά είναι τα αγαπημένα μου μαθήματα. Τα μαθηματικά και η γυμναστική.

Σοφία Στεφανίδου

5 σχόλια:

  1. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που ο διαλυμένος γάμος μου αποκαταστάθηκε. φτιάξαμε πρόσφατα παρόλο που ήταν δύσκολο. Έχει περάσει περισσότερο από ένας μήνας τώρα, και όλα είναι σαν να έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό. Έχει αρχίσει να με αντιμετωπίζει καλύτερα και ήταν μια διαδικασία θεραπείας και για τους δυο μας. Η νυχτερινή φοράδα που είχε κρατήσει σχεδόν 4 χρόνια πριν χωρίσουμε τελείωσε επιτέλους Είναι σαν να ερωτευτήκαμε ξανά! Έχουμε αφήσει και οι δύο πίσω μας το παρελθόν και προχωράμε μπροστά και για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό το μέλλον φαίνεται πολύ πιο φωτεινό. Δεν μπορώ να εκφράσω στον κόσμο πόσο ευγνώμων είμαι DR WALE για την αναβίωση είναι σαν να έχουμε ανακαλύψει ξανά ο ένας για τον άλλον που μας έκαναν να ερωτευτούμε από την αρχή. Όλη η ανησυχία και το άγχος έχουν απλώς εξαφανιστεί. Ευχαριστώ DR WALE που έσωσες τον κατεστραμμένο γάμο μου και έφερες τον σύζυγό μου πίσω κοντά μου. Εγώ και ο σύζυγός μου ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι και όλα αυτά χάρη στον DR WALE. αν έχετε κάποιο πρόβλημα και με θέματα εστίας. Επικοινωνήστε με το DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 Ή Email - drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καλό να μοιράζεσαι τις ιστορίες είναι καλός άνθρωπος. και αυτός ο καλός άνθρωπος ονομάζεται DR WALE, ένας σπουδαίος άνθρωπος των λόγων του και ένας άνθρωπος που τηρεί την υπόσχεσή του. Είμαι περήφανος που ενημερώνω τον κόσμο ότι ο DR WALE βοήθησε τρία μέλη της οικογένειάς μου. Ο Δρ Γουέιλ βοήθησε τον αδελφό μου να λύσει τα προβλήματα της σχέσης του. βοήθησε επίσης τον άλλο αδερφό μου να κερδίσει μια δουλειά με συμβόλαιο που πάλευε να αποκτήσει εδώ και χρόνια. μετά βοήθησε την αδερφή μου να κερδίσει μια υπόθεση διαζυγίου στο δικαστήριο. Οπότε, αν είσαι βαθιά μπερδεμένος και χρειάζεσαι κάποιον στον οποίο μπορείς να εμπιστευτείς και να βασιστείς, ο DR WALE είναι αυτός ο άνθρωπος στον οποίο μπορείς να εμπιστευτείς και να βασιστείς. WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή