Eίμαστε οι μαθητές του Ε2 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας και όπως η σαΐτα τρυπώνουμε παντού και μαθαίνουμε πολλά.....

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Το αγαπημένο μου επιτραπέζιο

Το αγαπημένο μου επιτραπέζιο είναι το Skrabel το οποίο παίζω με τους γονείς μου επειδή η μικρή μου αδελφή δεν ξέρει ούτε να γράφει ούτε να διαβάζει. Μου αρέσει  επειδή σε αυτό το παιχνίδι συλλογίζομαι, μαθαίνω νέες λέξεις και εξασκώ την ορθογραφία αλλά και την ομιλία μου προς στον συνάνθρωπο. Επίσεις  διασκεδάζω γελάω και περνάω χρόνο με την οικογένειά μου. Αν και η αδελφή μου κλαίγεται συνέχεια επειδή δεν την παίζουμε, βρίσκουμε και σε αυτήν μια θέση στο παιχνίδι.
Μου αρέσει αυτό τα επιτραπέζιο παιχνίδι αλλά περισσότερο αγαπάω την οικογένειά μου.


Αποτέλεσμα εικόνας για σκραμπλ

Αποτέλεσμα εικόνας για σκραμπλ
Σοφία Στεφανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου